1. GOTHAER - IMMens

 


1. GOTHAER - IMMens

Gothaer are 7 pachete personalizate de asigurari pentru IMM-uri, in functie de tipicul afacerii.

Informatii despre reducerile acordate de Gothaer gasesti in pagina de Oferte

Sectiunile si riscurile asigurate, la fiecare dintre pachete sunt:

  1. Asigurarea Cladirilor si/sau a Continutului
  2. Pierderi financiare din intreruperea activitatii
  3. Asigurarea banilor
  4. Asigurarea de Raspundere Civla
  5. Asigurarea de accidente a angajatilor
               

Birouri /

Spatii administrative

Magazine

Profesii

Liberale

Producatori

&Servicii

Hoteluri/restaurante/catering

[HORECA]

Sport /

Fitness

Educatie
Cui i se adreseaza?

Un produs dedicat activitatilor administrative (birouri, sedii de firma), adresandu-se atat derularii afacerilor acestora, cat si cladirilor si bunurilor folosite pentru desfasurarea activitatilor

Un produs dedicat activitatilor de comert cu amanuntul prin magazine specializate, chioscuri, piete si/sau comertul cu ridicata Un produs dedicat celor care practica profesii liberale si care opteaza sa incheie asigurarea de Raspundere Civila Profesionala impreuna cu asigurarea IMMens pentru Birouri/Spatii administrative Un produs dedicat activitatilor de productie sau prestari servicii cu scop lucrativ, adresat atat afacerilor acestora, cat si cladirilor si bunurilor folosite pentru desfasurarea activitatilor Un produs dedicat activitatilor de turism si/sau alimentatie publica (hoteluri, pensiuni, restaurante, cafenele, firme de catering etc), adresat atat afacerii acestora, cat si cladirilor si bunurilor folosite in activitate. Un produs dedicat activitatilor de sport si fitness, adresandu-se atat derularii afacerilor acestora, cat si cladirilor si bunurilor folosite pentru desfasurarea activitatilor.  Un produs dedicat activitatii specifice domeniului educatiei si invatamantului prescolar si gimnazial, precum si in alte centre de studii (scoli d emuzica, cetre de limbi straine etc) adresat ata afacerilor acestora, cat si cladirilor si bunurilor folosite pentru desfasurarea activitatilor.
Cateva riscuri asigurate:
  • riscul inundatiei provenit de la o locatie invecinata;
  • acoperirea cheltuielilor cu refacerea documentelor si a suporturilor de date;
  • acoperirea cheltuielilor cu relocarea activitatii;
  • interzicerea accesului in sediu din cauze independente de tine;
  • mutarea temporara a bunurilor tale la o alta locatie
  • etc.
  • asigurareastocurilor refrigerate (inclusiv deteriorarea acestora)
  • cresterea sezoniera a stocurilor
  • pagubele produse bunurilor pe timpul transportului
  • asigurarea banilor in timpul programului de lucru
  • raspunderea producatorului
  • etc

Asigura acoperirile de care ai nevoie pentru riscurile la care afacerea ta este expusa.

Profesiile liberale: contabili, avaluatori (membri ANEVAR) si experti tehnici (evaluarea bunurilor, topografie, cadastru, geodezie), auditori financiari, avocati, consilieri juridici, practicieni in insolventa (administrator judiciar, lichidator)

etc

  • asigurarea utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor;
  • extinderea acoperirii si pentru bunurile  cu care iti desfasori activitatea in afara locatiei;
  • raspunderea civila speciala a producatorului / prestatorului de servicii
  • etc
  • raspunderea civila pentru pagube produse clientilor/tertilor;
  • pierderi financiare cauzate de intreruperea activitatii;
  • raspunderea pentru prejudiciile suferite de angajati;
  • cresterea sezoniera a stocurilor
  • etc
  •  cheltuieli pentru inchirierea unui spatiu similar celui asigurat in cazul intreruperii activitatii ca urmare a unui risc asigurat;
  • extinderea acoperirii pentru riscuri specifice ce pot produce defectiuni ale aparatelor si echipamentelor de fitness;
  • raspunderea chiriasului fata de proprietar;
  • asigurarea de accident a angajatilor
  • etc
  •  raspunderea cilvila fata de terti / elevi decurgand din riscurile aparute la locatie, precum si in legatura cu produsele / preparatele servite
  • intreruperea activitatii ca urmare a infestarii cu boli epidemiologice
  • etc
Ce se poate asigura?

- Cladiri construite/date in folosinta dupa anul 1950, destinate desfasurarii activitatii specifice, inclusiv instalatiile electrice, de incalzire, precum si cele care asigura functionalitatea cladirii.

- Bunurile aflate in imobile, astfel:

    *mijloace fixe si obiecte de inventar (mobilier, birotica, echipamente de birou, aparatura electronica si electrotehnica

  *echipamente electronice (aparatura electronica, computere si echipamente auxiliare, imprimante, copiatoare..., laptop-uri, sisteme audio-video)

- Cladiri construite/date in folosinta dupa anul 1950, destinate desfasurarii activitatii specifice, inclusiv instalatiile electrice, de incalzire, precum si cele care asigura functionalitatea cladirii.

- Bunurile aflate in imobile, astfel:

    *mijloace fixe si obiecte de inventar (mobilier, birotica, echipamente de birou, aparatura electronica si electrotehnica

  *echipamente electronice (aparatura electronica, computere si echipamente auxiliare, imprimante, copiatoare..., laptop-uri, sisteme audio-video)

  *frigidere, vitrine frigorifice, aparatura de comanda si control, instalatii de telecomunicatii etc

  *stocuri (produse semifabricate, produse finite, materiale de consum, ambalaje, stocuri in depozite

Pe langa specificatiile de la "Birouri/Sedii administrative" mai include:

  • protectie financiara necesara in cazul in care trebuie sa platesti despagubiri unor clienti
  • acoperirea cheltuielilor de judecata
  • acoperirea cheltuielilor cu refacerea documentelor si a suporturilor de date care au fost lasate de clienti in grija ta
- Cladiri construite/date in folosinta dupa anul 1950, destinate desfasurarii activitatii specifice, inclusiv instalatiile electrice, de incalzire, precum si cele care asigura functionalitatea cladirii.

- Bunurile aflate in imobile, astfel:

   *mijloace fixe si obiecte de inventar (mobilier, birotica, echipamente de birou, aparatura electronica si electrotehnica

  *echipamente electronice (aparatura electronica, computere si echipamente auxiliare, imprimante, copiatoare..., laptop-uri, sisteme audio-video)

- Utilaje, instalatii si echipamente

- Stocuri (materii prime, materiale, produse semifabricate etc)

- Cladiri construite/date in folosinta dupa anul 1950, destinate desfasurarii activitatii specifice, inclusiv instalatiile electrice, de incalzire, precum si cele care asigura functionalitatea cladirii.

- Bunurile aflate in imobile, astfel:

    *mijloace fixe si obiecte de inventar (mobilier, covoare, mochete, perdele, draperii, aspiratoare etc)

  *echipamente electronice (aparatura electronica, computere si echipamente auxiliare, imprimante, copiatoare..., laptop-uri, sisteme audio-video)

  *frigidere, vitrine frigorifice, aparatura de comanda si control, instalatii de telecomunicatii etc

  *stocuri (materii prime, produse semifabricate, materiale de consum, ambalaje, stocuri de rezerva etc)
 - Cladiri construite/date in folosinta dupa anul 1950, destinate desfasurarii activitatii specifice, inclusiv instalatiile electrice, de incalzire, precum si cele care asigura functionalitatea cladirii.

- Bunurile aflate in imobile, astfel:

   *mijloace fixe si obiecte de inventar (mobilier, echipamente de sport, fitness si gimnastica, echipamente de birou, birotica)

  *echipamente electronice (computere si echipamente auxiliare, echipamente de birou, laptop-uri, sisteme audio-video.

 

- Cladiri construite/date in folosinta dupa anul 1950, destinate desfasurarii activitatii specifice, inclusiv instalatiile electrice, de incalzire, precum si cele care asigura functionalitatea cladirii.

- Bunurile aflate in imobile, astfel:

    *mijloace fixe si obiecte de inventar (mobilier, birotica, echipamente de birou, aparatura electronica si electrotehnica

  *echipamente electronice (aparatura electronica, computere si echipamente auxiliare, imprimante, copiatoare..., laptop-uri, sisteme audio-video)

*stocuri (materii prime, produse finite/semifabricate, materiale de consum)